1. kliknutím na požadovanú kampaň sa dostaneme k vytvoreniu a úprave notifikácií
  2. klikneme na tlačidlo „Vytvoriť notifikáciu
  3. v ponuke vyhľadáme „Konverzia“ a klikneme na tlačidlo „Vytvoriť
  4. zobrazí sa nám priamo nastavenie notifikácie. Ak máme všetky informácie vyplnené klikneme na „Aktualizovať
  5. pre zverejnenie musíme potvrdiť prepnutie notifikácie do aktívneho stavu kliknutím na prepínač pri názve notifikácie „Upraviť status
Prepínanie notifikácie do aktívneho / neaktívneho stavu

Prepojenie s Woocommerce

Pre správny zber dát je potrebné mať notifikáciu typu „Konverzia“ v publikovanom a aktívnom statuse. Inak nebude aplikácia reagovať a zbierať dáta napríklad cez Webhook.

 

Postup pre odosielanie dát cez Váš WordPress / Woocommerce je možné upraviť pri vytváraní tzv. Webhook viete zvoliť nie len objednávky. Dostupné sú aj zaujímavé možnosti ako „Kupón vytvorený“ kedy pri vytvorení kupóna viete cez našu aplikáciu ho priamo zverejniť užívateľom na webe. Poprípade „Zákazník bol vytvorený“ keď sa niekto u Vás registruje a pod..

Možností využitia typu „Konverzia“ je veľa. Je možné posielať cez Webhook rôzne informácie ktoré viete zobraziť (napr. aj obrázok). V prípade potreby alebo návrhu technického riešenia nás kontaktujte.


Možnosť upraviť akciu pri ktorej sa informácie odošlú do aplikácie NOTIS

Tipy na notifikáciu

  • Informácie o novej registrácií
  • Informácie o novej objednávke
  • Informácie o novom produkte
  • Rôzne posielanie a zobrazenie informácií s iných aplikácií či webu

Neviete si rady? Kontaktujte ma na email: info@notis.sk alebo sociálnych sieťach.

Podobné články

Menu